Stöd Valv

Valv är en ideell, icke-vinstdrivande förening vars verksamhet vilar på engagerade människors stöd och gåvor. Du kan stödja oss genom att berätta för andra om att vi finns, prenumera på vårt nyhetsbrev och dela våra inlägg i sociala medier. Men du kan också bidra ekonomiskt genom att ge en gåva. Stöd oss gärna via Patreon – då får du också tillgång till en del särskilda arrangemag och möten som vi ordnar. Vill du ge en engångssumma göra det via swish, på nummer: 1235981105. Du kan också kontakta oss per brev eller e-post. Alla pengar föreningen får in går oavkortat till dess ändamål: Att skapa och uppmuntra till goda samtal och fördjupning.

De insamlade medlen förvaltas av styrelsen. Information om medlemskap i föreningen finns här.

info@foreningenvalv.se

Valv